lördag 22 oktober 2016

Lördagen den 22/10

Nu har det gått över en vecka sedan operationen inte klokt vad tiden flyger fort!
De senaste dagarna har jag fått ännu fler blommor, en ljuvlig bukett från min goa vän Lena och hennes man Leif, den andra vackra buketten var från en familj från förskolan  (blev så överraskad), till finaste fröken stod det på kortet, så gulligt och så värmande :-)

















 Hansi har fått varit min sjuksköterska och lagt om mitt operationssår men igår åkte bandaget av. Inget litet sår precis ca: 30 centimeter långt och ihopsatt med 34 agraffer (ska bespara er en bild på det). Nu ska det inte på något nytt bandage, såret såg fint ut och så hoppas jag det förblir,
Nu är det även slut på smärtstillande tabletter men jag verkar klara mig bra utan. Då återstår bara de 19 sprutorna, en varje kväll ska jag ta för att undvika blodpropp. Jag gillar det inte tycker det är jättejobbigt, första gick bra men det tar emot mer och mer för varje dag, jaja bara att stå ut!



Idag har jag och min man prövat nya ugnen igen, bullar blev det denna gång både smör och kanel.
Nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig helg. Kram


1 kommentar:

Hansi sa...

Goda bullar blev det :-P