fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!


Så har det redan gått en dag av det nya året. Jag hoppas ni alla hade ett trevligt avslut och att början på det nya året startat bra. Nu väntas ett helt nytt år och med nya krafter och utmaningar så ska det bli spännande att se vad det här året bjuder på.
Jag var på en mycket trevlig nyårsfest hos min kompis och kollega Eira. Hon och hennes barn hade ordnat så mysigt med dekoration och gott att äta.
Visst är man lite trött så här dagen efter men Peter och jag tog en uppfriskande promenad i Slottskogen. Det var ganska kallt och väldigt halt så det var lite jobbigt att gå. Jag tog en fika med Peter och Jonas , sedan spelade vi TP i över 3 timmar.
Efter middag och lite tv tittande så begav jag mig hemåt, det var riktigt skönt ute och de föll lite snö, hade varit skönt med en liten promenad till men ensam vill jag inte gå så här på kvällen så jag hamnade här framför datorn istället.
Puss och kram alla goa vänner och hoppas att ni verkligen får ett bra och givande år!

2 kommentarer:

Eira sa...

Tack för en trevlig kväll
Gott nytt till dig och alla ni som läser här på Anettes blogg

Madelene R sa...

Gott Nytt År faster! Hoppas det nya året ger dig många fina stunder.
Kram Madde