torsdag 15 april 2010

Länge sen sist




Ja nu var det ett bra tag sedan man blogga men ska försöka börja skriva lite oftare igen.
Vad har nu hänt sedan januari mer än att det varit några födelsedagar, melodifestivalen har haft sin uttagning, påsken är över, vindsröjningen är gjord och den härliga våren är på väg!
Underbart att se knoppar som börja komma, lökväxterna har kommit upp en bra bit ur marken och jag har lapat i mig av den första vårsolen, så härligt jag bara älskar den här årstiden, speciellt efter denna kalla och snörika vinter som vi haft.
Det här året verkar bli ett mycket bra år det har börjat fantastiskt :-)
I januari gick jag på dejt med en kille som bor här i Göteborg.
Jag hade bestämt mig för att inte träffa någon ny på ett bra tag men efter mycket påtryckning av min kompis Lena så gick jag till slut med på att gå på bio med honom.
Nu var det ju så att han var helt underbar, snäll, omtänksam och han tyckte om mig, otroligt!
Vi fortsatte att träffas och har gjort så nu i tre månader precis imorgon noga räknat.
Jag är lycklig nu och jag är kär, vi verkar passa så himla bra ihop.
Imorgon ska jag följa med honom hem till hans mamma över helgen, hoppas jag blir godkänd.
Tänk att livet kan ta sådan vändning ibland.
Till sommaren blir jag mormor, ännu en stor lycklig händelse.
Jennie är beräknad den 14 juni, jag har gissat på en tjej men vi får väl se vad det blir. Kul ska det bli och jag är så stolt.
I förrgår var vi och shoppade i Ullared en del basvaror till det lilla Pyret.
Köpte världens sötaste små jeans, kunde inte låta bli.
Nu är det bara att vänta.

Önskar er alla en underbar vår och hoppas ni också får vara lyckliga!

Kram till er som läser min blogg och på återseende.

2 kommentarer:

Jennie A sa...

Kan man gör annat än att tycka om dig Anette?!

Eira sa...

Vad kul att få se Jennies mage.
Visst kommer Hansis mamma att godkänna dig.Lycka till i helgen