torsdag 7 oktober 2010

Host host


Jag blir snart tokig på den här hostan, har haft den över en vecka nu.

Nu är sista delen på kursen gjord som it-inspiratör. Det har varit kul och givande men också kaotiskt. Ska jag kunna inspirera andra, ja vi får väl se hur det blir med det. Vi har även börjat lära oss en portal som heter Hjärntorget, det ska vara kommunikation mellan pedagoger-chef-föräldrar mm. Nu är även första delen till PIM inlämnad så det börjar gå framåt :-)

Sist vi var på Liseberg gjorde vi femkamp (jag förlorade), men jag åkte Balder för första gången, lite läskigt var det allt. Sedan vann jag stjärnvinst på kramdjuren. Kanske är det dags att gå dit igen på söndag för att se fyrverkerierna, hoppas det är bra väder.

2 kommentarer:

Hansi sa...

Lady Gaga :-)

Unknown sa...

som sedan fick sällskap av Babsan, haha