måndag 1 november 2010

Måndag igen!



Så har ännu en härlig helg gått förbi.
Jonas var hos mig på fredag och på lördag kom Jennie och lilla Hugo. Vi tog en långpromenad tillsammans med Hansi, Jonas och Peter. Jag fick vara med och se när Hugo fick sin första matportion av morötter, inget han gillade direkt :-)
På kvällen mös vi och kollade på film.

Söndagen gick Hansi och jag på bio, vi såg "Hämnden". Det är en dansk film och enligt mig brukar danskarna lyckas bra med sina filmer.
Filmen handlar om två pojkar som möts i skolan, Christian har just förlorat sin mamma, Elias är på väg att förlora sin pappa i en svår separation, deras relation utvecklas till ett drama på liv och död. Det går inte riktigt att beskriva historiens utveckling men det händer mycket och jag rekommenderar verkligen att ni ser den.

2 kommentarer:

Hansi sa...

Jennie ser trött ut =)

Anette sa...

Hon är trött, blir så när man inte får sova på nätterna