söndag 16 oktober 2011

Tillbaka igen!



Helgen som var bjöd på vackert höstväder.
Lördagen tillbringade vi med att promenera vid Nääs Slott.
Härlig omgivning som bjöd på många fotomotiv och jag såg till att roa mig med alla vackra höstlöv!



Nu när min sjukdomstid är över vill jag ägna några rader här till min fantastiska fästman.
Han har hela tiden funnits vid min sida och ställt upp i alla lägen.
Älskar dig av hela mitt hjärta Hansi, du är bäst!



Så var första arbetsdagen gjord.
Visst är jag lite mör i huvudet och trött i ryggen men dagen har varit bra.
Alla barn och kollegor är så goa och välkomnar en, känner mig så väl bemött.
16 barn av 22 var det idag så det var inte full styrka, lite mjukstart i alla fall.
Tur att jag får börja på halvtid, bara i plånboken som det inte känns bra.

Jag känner mig sprudlande glad och livet leker igen.
Får se hur jag känner mig på fredag, imorgon blir det en vilodag.

1 kommentar:

Hansi sa...

Älskar dig också <3