söndag 30 september 2012

September

September har varit en lugn månad.

En födelsedag har vi hunnit med, lilla mamma har fyllt 86 år. 

Vi firade henne hemma hos en av mina systrar där vi åt en god middag.


Jag har varit på 3 månaders kontroll. Allt var bara bra och om 4 månader  blir det en ny kontroll. Det var väldigt tomt i väntrummet, kanske berodde på att jag hade sista tiden för dagen. Känns som en lättnad varje gång jag går därifrån.

Knät har jag röntgat, tror jag blir tokig på vårdcentralen som inte hör av sig utan man måste ringa upp själv och ta reda på hur det gått..... fortsättning följer!

Hansi och jag var på bio  i helgen det var ett bra tag sedan sist. 

Vi såg den nya  Hamilton filmen "...men inte om det gäller din dotter". Jag tycker filmen var sevärd,  mycket spännande i slutet och tiden gick väldigt fort vilket är ett tecken på att den är bra :-)

Det var fullsatt i biosalongen vilket inte syns på bilden men vi var där tidigt, salongen fylldes snabbt :-)







Vi gjorde även ett besök på Liseberg vi har inte varit där innan i år. Mysigt att bara strosa runt, ta en fika och spela lite. Några småvinster blev det till Hugo. Det var lagom med folk, vi behövde inte "knö" någonstans. Har varit en mysig helg ihop med min älskling, imorgon är det en ny arbetsvecka igen och vi går in i oktober månad.

Inga kommentarer: