torsdag 3 januari 2013

November

Oj vad fort tiden går redan nytt år och jag har inte bloggat för november och december, får göra en liten snabb tillbakablick i minnet så gott det går!!!

Ja vad hände under november då.......jo vi var i Ullared en dag och shoppa jag och Hansi. Mycket folk men det var ju bara väntat, det var inte så långt kvar till jul.

  Passade Hugo gjorde vi en lördag, full rulle som vanligt :-)

Hansi och jag var och såg filmen Skyfall, bra och sevärd tycker jag. Lite Mac Gyver över det hela i slutet :-)
Efteråt gick vi och åt på Göteborgs Wok. Gillar man mycket mat och Asiatisk mat är verkligen det här rätt ställe, prisvärt är det med.
 

Kalas hann vi med den här månaden med, söta Sofia fyllde 18 år (fast inte förrän den 2/12). Alltid trevligt att träffa släkten och Sofia var så snygg i sina nya skor, skidglasögon och skärp som hon fick:-)


Två av mina goa vänner var här en fredag och vi åt lite smörgåstårta och lite annat smått och gott. Det var en jättemysig kväll med mycket tjöt och skratt, tiden bara rusade iväg. Tyvärr saknades en av mina vänner denna kväll, hon var sjuk :-(






Inga kommentarer: