lördag 25 oktober 2008

Ännu ett halsband klart!



Nu är mitt andra halsband klart med sluten länk och blå pärlor, hänget jag har gjort är avtagbart så det kan man variera som man vill, pris 175:-.

Mats är hemma igen efter sin sjukhusvistelse på två veckor, nu är det bara att hoppas att han ska må så bra han kan.
Själv är jag hes som bara den och näsan rinner har varken lust eller råd att vara hemma. Förlorade över 1000 kronor på att jag var hemma för magsjuka en dag förra månaden!



Igår kväll satt jag med mina halsbandsbeställningar, 4 halsband och 2 armband blev det. Så nu ligger de på bordet i sina påsar och väntar på att bli levererade.

Idag tänkte vi göra en utflykt till Alingsås, ska se om jag hittar papperbutiken där. Kanske får jag köpt ett nybörjarkit det skulle vara himla kul att börja göra lite kort.

Inga kommentarer: