söndag 12 oktober 2008

Nytt halsband




Nu har jag tillverkat halsband med pärlor och kedja. Tänkte först inte ge mig in på det för att det är ju själva pärlandet jag tycker är kul.
Det var så att jag själv ville ha ett och på den vägen blev det. Jag lägger ut en bild på det här , lite suddig blev det tyvärr. 175 kronor kostar det om ni vill beställa ett.
Det är så att Mats min sambo sköter vår hemsida eftersom han varit dålig på sista tiden och legat inlagd på sjukhuset ett par gånger (han ligger inlagd nu) så är inte sidan uppdaterad. Mina kunskaper om data räcker inte till så jag kan inte sköta sidan själv, det finns smycken som blivit sålda men inte är markerade på sidan. Jag kan inte heller lägga in det nya smycket jag gjort så här är det enda stället ni kan se det tills vidare.
Jag har redan fått ett par beställningar på smycket så det känns jättekul!
Idag har Hobbe och jag gått poängpromenad i Ruddalen, svåra frågor, det blir nog inte många rätt. Vädret var underbart idag så en härlig promenad fick vi på ca 1½ timma.
Jag kom nyss hem efter ha varit och hälsat på Mats på sjukhuset, han är på bättringsvägen, vi får förhoppningsvis veta mer imorgon om när han kommer hem.
Hej svejs för denna gång, kram på er alla och sköt om er.
Nu ska jag äta lite middag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen. Här har du länken till selen till Hobbe som jag berättade om. Hppas det finns i hans storlek. http://www.jenshundartiklar.com/product_info.php?products_id=257&osCsid=4723d13a93aa399da48681540b50b3b7
Ha det gott så syns vi på jobbet. Kramizar Madde.