torsdag 15 januari 2009

Kontroll på JK

Efter ett par dagars oro så blev det så dags för min andra kontroll på Jk. Nervös var jag, inte bara det att man ska ligga i den den "underbara" stolen och spreta med bena utan jag var mer nervös att jag inte skulle få något positivt besked. Allt var mycket bra som tur var och nu behöver jag inte dit förrän i Juli, skönt. Mina underbara ungar var med mig, det kändes extra bra.
Nu håller Mats på att fixa en ny hemsida åt mig som jag kan sköta själv. Den andra sidan kommer att försvinna inom kort. Mats har klarat av alla sina programeringskurser med MVG i betyg trots alla sjukdomskrämpor. En stor eloge till honom, jag har sett hur han har kämpat och slitit, vilken kille!!!! Jag är en stolt sambo.
Jag har beställt lite nya pärlor, börjar längta efter att göra halsband igen nu när allt med jul och nyår är förbi.
När de blir färdiga lägger jag ut foto här om inte hemsidan är färdig.

Inga kommentarer: