måndag 2 februari 2009

Ny dator



Nu är det så att jag betalat över 700 varje månad i ett år för kommunens dator så att jag skulle äga den själv. Sagt och gjort i januari var datorn min och vad hände....den kraschade. Jonas försökte få igång den men inget hjälpte bara att lämna in den. Efter några dagar kom beskedet datorn hade totalhavererat, det skulle kosta 3000 att fixa den. Efter lite funderingar så hjälpte mig Jonas att skaffa en ny dator, lika bra det. Nu sitter jag här framför min nya dator och kan äntligen återgå till mail, bloggar, msn, facebook mm. och naturligtvis foton. Jag har gjort några nya smycken och lägger in bilder på dem här eftersom hemsidan inte är färdig ännu. Hoppas ni tycker om dem, gör gärna beställningar. Jag har nyss beställt fler pärlor för det är några som beställt, kul så jag har lite att syssla med :-) . Lägger in ett par bilder nu, det kommer fler senare.

Inga kommentarer: