torsdag 5 februari 2009

Fler beställningar på halsband har jag fått och de första pärlorna har anlänt så nu vet jag vad jag ska göra till helgen. Lite städning blir det väl också och kanske om vädret tillåter och om vår chaufför kan så åker vi iväg någonstans.
Det är fredag imorgon och det är inte så dumt, jag går mellanskiftet på jobbet, slutar 16.15. Jag har haft inskolning denna vecka och det tar alltid lite extra på krafterna även om det är ett lätt barn och föräldrar att ha och göra med.
Mats var på starrundersökning igår, vi trodde han skulle få operation om ett par veckor men se så lätt gick det inte. Tack vare hans sår på foten så opererar de inte för infektionsriskens skull. Låter konstigt men läkarna vet väl vad de gör. Vi får hoppas på det bästa att det där förbenade såret läker någongång, suck.

Inga kommentarer: