onsdag 25 mars 2009


Det har inte blivit mycket bloggande på senaste tiden tyvärr. Jag har haft mycket smycke beställningar som i och för sig varit mycket trevligt. Sedan har vi haft besök från Dalarna som varit ändå trevligare. Den helgen var vi ute på ett par utflykter, en till Halden och en till Tjolöholms slott. Det var guld värt att få komma hemifrån ett tag.
Senaste veckan har jag varit sjuk det startade med förkylning och gick över i magsjuka, nu är det bara förkylningen kvar.
Jag har blivit inbjuden till återträff med klassen från grundskolan, det är 30 år sedan vi gick ut!!!
Konstigt hur jag än räknar kan jag inte få ihop det, 30 år inte mer än vad jag känner mig, tänk vad åren går och det märks inte ens på en :-).
9 maj går det av stapeln och den 10 april är sista anmälningsdatum....har inte bestämt mig riktigt ännu, vill gå men ändå inte, jag tycker det skulle vara kul men ni som känner mig vet ju att jag blir osäker så fort det är med människor jag inte känner.....känner o känner men det är dock 30 år sedan sist! Vi får väl se hur beslutet blir????

Inga kommentarer: