torsdag 5 mars 2009

Smyckvisning


Nu i veckan hade jag smyckevisning hemma hos en tjej. Det var väl cirka 10 personer där. Värdinnan som heter Carina bjöd på god mat och kaffe med bakelse som jag tyvärr fick undvika, vill inte föstöra nu när jag försöker hålla de 15 kilona jag gått ner. Smyckevisningen gick bra, nu är det bara tillverka de 10 tal halsband som blev beställda. Det populäraste halsbandet blev det som jag satt och tillverkade kvällen innan, lägger ut en bild på det här, tyvärr blev den lite suddig.
Nu har min fd.svägerska också tankar på att ha smyckevisning och min chef tyckte jag skulle ha det på sista APT. Kul!!!!!! jag får nog att göra ett tag till.
På förskolan har vi hållt på att måla om denna veckan, det blev så bra. Färgen vi valde var nougat, innan hade vi stark gul. Det kändes lugnt och harmoniskt med den nya färgen. Nu vill vi bara måla om resten också. Det känns i kroppen och framför allt i arm och händer att jag hållt på med renovering, tur att det snart är helg = vila.....eller inte föresten måste ju städa och fixa, ska få gäster från Dalarna nästa vecka vilket ska bli mycket trevligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh har ni äntligen gjort det! Jag får ta mig i kragen och komma in efter jobbet och se hur resultatet blev :-). Du har ju två heltdsjobb låter det som! Vad roligt för dig att detgår så bra, men man kan väl inte tänka sig annat då dina halsband är ruskigt fina.Hoppas ni alla har det bra. Kramar Madde.

ililla sa...

Har tittat runt lite hos dej, oj vilka fina smycken du gör önskar jag hade tid och kunde göra detsamma. Hoppas allt är bra med dej. nospussar till Hubbe från Anja