onsdag 5 maj 2010

Maj


Nu har jag gjort mitt första besök på Liseberg för i år.
Vädret kunde väl varit bättre, det blev en del regn under kvällen.
Det var lite folk så det var skönt, vi åkte Lisebergstornet, fika, gick runt och tittade och så spela vi lite förstås :-). Inga vinster blev det för någon av oss :-(

I måndags firade jag min födelsedag så nu har jag blivit ett år äldre......menar klokare och visare.
Blev verkligen firad och ihågkommen av alla, det var en toppen födelsedag.
På jobbet sjöng barnen och jag fick present.
Hemma hade jag lite gäster, fick mer presenter och blommor som jag älskar att få :-)
Många trevliga telefonsamtal och gratulationer på Facebook blev det också.
Jag är supernöjd och vill passa på att tacka alla som förgyllde denna dag för mig.
Stor kram till er!

2 kommentarer:

Hansi sa...

Var det 25 eller 26 du fyllde? :)

Anette sa...

Haha, 25 var det!