söndag 9 maj 2010

Söndag eftermiddag



Nu har snart den här helgen också tagit slut.
Det var en intensiv vecka den som varit så det var riktigt skönt att bara ha haft en "slapparhelg".
Hansi är hos sin mamma och hjälper henne med huset, längtar väldigt mycket efter honom nu.

I fredags var vi med barngruppen på Styrsö, blåsigt och kallt men det var riktigt trevligt.
På eftermiddagen kom Jennie och vi åkte ut och shoppa lite bebiskläder och jag fick mig ett par plagg också. Såg en blå klänning jag ville ha men det är bara att drömma på, får väl gå ner 20 kilo minst innan jag ens kan drömma att prova den ,suck.

Idag gick jag poängpromenad tillsammans med Peter, riktigt skönt väder.
Det blev ca. 6-7 km vi gick och det kändes riktigt skönt. Väl hemma smakade bra med en kopp kaffe och fralla. Frågorna var svåra som vanligt så det lär inte bli någon vinst men det kvittar la :-)

Jag gav mig på projektet att måla Dalahästar också det gick mindre bra.
Får väl skylla lite på att färgen var gammal och dålig, men jag har nog lagt av mig lite det var längesedan jag målade sist. Lägger ändå ut fotona på resultatet trots att jag inte är särskilt stolt över dem.

1 kommentar:

Hansi sa...

Fina hästar!