torsdag 18 augusti 2011

1 vecka

Nu har jag redan varit hemma en hel vecka, så fort det går.

Jag har under denna veckan haft besök av min dotter, Hugo och hans pappa ett flertal gånger.
Förskolan besökte jag en förmiddag då de hade studiedag, gick först och främst dit för att träffa mina kollegor, ta del av planering (det är ju inte så långt kvar tills jag börjar jobba) sedan var det ju läkarintyget som skulle lämnas in. Jag har världens bästa arbetskamrater, de är fantastiska och gör ett underbart jobb :-)
Måste säga att det är med blandade känslor jag har för att börja jobba igen. Tänker jag på mina kollegor och barnen och allt man gör med dem så längtar jag verkligen tillbaka. Sedan är det inte lika kul när man hör alla nya saker som ska införas i förskolan men det blir nog bra det med tillslut.

En dag åkte jag, Hansi och mamma upp och hälsade på min syster och hennes man. Vi kom dit på onsdag och åkte hem dagen efter. Innan vi styrde kosan hemåt åkte vi till Håverud och kollade på akvedukten, där är så vackert.

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit bort mina agraffer, 31 stycken var det. På måndag är det provtagning och läkarbesök då återstår att se vad de har för planer för mig, blir det strålning eller inte, ja det återstår att se?



2 kommentarer:

Hansi sa...

Det var kul att se akvedukten.

Anonym sa...

Du är på väg tillbaka till ditt vanliga liv!

Kommenterar bilden på Hugo: - Fônt ja nôn kôrv så huppe ja i älva, i Kôppäbä!

//Marjatta :)