söndag 10 februari 2013

2013 Januari

Nytt år som vi får hoppas innebär mycket trevligheter och mycket glädje.
Skönt att ha haft flera dagars ledighet mellan jul och nyår och även ett par dagar inpå det nya året. Det var lite svårt att komma igång efter det men nu rullar allt på som vanligt igen :-)
 

Hansi och jag har varit ihop i tre år nu, kan inte fatta vad tiden går fort.






Kalas har det naturligtvis varit denna månad med. Min son Jonas fyllde 25 år! Ingen stort kalas ville han ha så det blev bara de närmast sörjande ;-)

 


Fick en trevlig inbjudan från en av en av mina systrar. Vi är bjudna på vårfest i april på en restaurang på Lindholmen. Lite lurt är det och jag har mina aningar om att det inte är vilken fest som helst. Vi får väl se om jag har rätt i mina misstankar men det är långt dit :-D

 

Avslutade denna månad med en dags semester, Hansi och jag fixade våra pass, vi är ute i god tid jag vet!
På eftermiddagen var jag på kontroll och allt såg bra ut som tur var. Nu behöver jag inte gå var tredje månad längre utan det räcker med halvårs-kontroller, ett steg i rätt riktning :-)

1 kommentar:

Hansi sa...

Tre år med min älskling <3