söndag 23 november 2008

Knappt en vecka kvar

Nu är det knappt en vecka kvar tills det bär av mot Tyskland, gissa om jag längtar.
Nya kläder är inköpta, väska, smink och lite annat.
Idag var jag och växla pengar, inköpslista är gjord, passet är framtaget så jag känner mig ganska redo, nu blir det nedräkning av dagarna som gäller. Kan gissa att veckan kommer att bli seg, på tisdag när jag är tidig har vi APT möte på jobbet, typiskt :-(
Imorgon är det måndag och jag går mellanskiftet, jag har inga övriga planer denna vecka så den kommer att gå sin gilla gång.
I lördags var jag och Hobbe ute på en promenad vid Askimsbadet, fy vad kallt och blåsigt det var hoppas det snart blir lite varmare men då kommer förstås regnet och det vill jag inte ha det heller, tänk att jag aldrig kan vara nöjd :-)
Idag har jag beställt lite julklappar över nätet, skönt att ha fixat några i alla fall.
Ha en skön vecka allesammans för det ska jag se till att ha.
Vintervarma kramar

1 kommentar:

Lena sa...

Åh va kul och åka till tyskland!!! Det var längesen...ha det bäst!! Kram Lena