tisdag 17 november 2009

Snart fredag

Nu börjar det så smått närma sig Tysklandsresan och vad händer då? Jo jag får ett stort himla munsår som pulserar som bara den. Tänk att ett munsår kan påverka en så mycket. Jag gick i alla fall till Apoteket igår och köpte salva och plåster, nu ska munsåret få sig en omgång. Tala om att de tar hutlösa priser, en pytteliten tub salva kostade 106 kronor och 15 plåster 99, men jag måste försöka göra allt som står i min makt för att få ner det till på fredag. Resväskan står på bordet och jag har börjat packa lite, pengarna är växlade och på torsdag ska jag till torget för att inhandla en ögonskugga, sedan ska väl allt vara fixat och klart. Det ska bli så skönt att komma iväg, inga stora förväntningar utan bara komma bort ett tag. Kameran ska med och jag hoppas det blir några foton i alla fall!

1 kommentar:

Eira sa...

Tänk vad trevligt vi skall ha.
Får börja leta efter min resväska.
Sen skall vi bara njuta