onsdag 8 september 2010

Höst redan :-(

























Oj oj oj vad tiden rusar iväg. Bloggat har jag inte gjort på "gör" länge.
En underbar semester och sommar har redan tagit slut. Jag har gjort lite småutflykter hit och dit och även varit på hemmaplan. Min hall tapetsera vi färdigt, det var toppen. Som vanligt så tar ju semestern slut så snabbt och jag är är redan inne i arbetets lunk igen.

Idag har jag varit på IT- kurs, jag ska bli IT- inspiratör, låt mig småle :-)
Kursen varade i 3 timmar och jag är fullmatad i huvudet, 4 gånger kommer kursen vara.
Idag handlade det om Google accounts och photostory!
Undrar om jag kommer ihåg något, det känns inte så. Nästa gång kommer det handla om videoinspelning.
Tryck här, gör så, så har ni den länken där, så kan man skriva där, så går ni dit och trycker där ...... hur ska det här sluta det känns som ett enda kaos. Men till slut ska det nog bli bra finns ju mycket roligt man kan göra i en barngrupp om man har kamera, internet och vissa programvaror roligt att ha lite kunskap.

Nu börjar det närma sig Hugos dop, lördagen den 18 september blir det i Jonsereds kyrka.
Jag har börjat baka lite och så får jag äran att göra doptårtorna :-)
Jonas och Martins bror ska vara faddrar, det är en stolt morbror må jag säga.
Jag längtar dit det ska bli riktigt trevligt, Hugo Axel Martin kommer hans fullständiga namn att vara.

2 kommentarer:

Kuuklettaja sa...

Hallen blev riktigt fin, ser superfin ut!

Och Hugo... har han tänder i överkäken, eller är det en synvilla? :))

Anette sa...

Nä tänder har han inte fått en så det är nog en synvilla :-)

Nettan