torsdag 16 september 2010

Kurs del 2

Igår var det dags kursen igen, del 2. Denna gång var det roligare och inte lika rörigt. Vi jobbade med bild, sagor och ljud. Visst känner jag mig helt fullmatad och osäker men det är bara att öva vidare här hemma. Hoppas verkligen vi får verktygen att kunna jobba på förskolan med det här, det behövs ju lite in investeringar fast de är överkomliga tycker jag :-)

Om ett litet tag ska jag ge mig iväg till jobbet. Det är fotografering, kan bli ganska jobbigt innan alla har varit framme vid kameran. Men imorgon är jag ledig då blir det stora "tårtbakaredagen". Lite nervöst, hoppas jag inte klantar till det, jag är ju rätt så bra på det.....att vara klantig alltså. Jag ska ta det lugnt och försiktigt så går det nog bra, ingen stress här.

Inga kommentarer: