fredag 17 februari 2017

Må bra veckan :-)

Dag 12 söndagen den 12/2: 

Dags att gå på kalas igen, denna gången för att fira min dotter Jennie och hennes pappas födelsedag.
Fick rycka ut akut och köpa en tårta för hon misslyckades med sin, synd för hon brukar göra så goda tårtor.


Dag 13 måndagen den 13/2

Min syster Marie kom på besök. Vi fikade och tjötade bort flera timmar.
Fick en söt ljuslykta med budskap på. 


Dag 14 tisdagen den 14/2

Alla hjärtans dag idag. 
Vi åt gott på kvällen och jag fick röda rosor av Hansi och han fick blommor och present av mig.

Dag 15 onsdagen den 15/2

Jag bakade ett par sorters småkakor på förmiddagen.

På eftermiddagen kom en annan syster på besök, Ann.Sofie.
Hon åt middag med oss. Hade lagat något som jag inte ätit på år och dar, rotmos och fläsklägg!
Vi tjötade naturligtvis också bort ett par timmar :-)


Dag 16 torsdagen den 16/2

Idag var jag och hälsade på alla goa barn och vuxna på förskolan.
Så härligt att gå dit och bara få vara med barnen utan alla måsten.

Dag 17 fredagen den 17/2

 Dags att baka igen, denna gång blev det tre sorter. Kakorna ska vara till Axels kalas.





Inga kommentarer: