onsdag 28 mars 2018

Mars

Så var vi inne i mars månad och det börjar bli lite mildare, runt nollan :-)

Vi börjar väl som vanligt med kalas :-)
Axel fyllde 5 år, redan stora killen.
Så tacksam för allt han fick och han delade generöst ut kramar till alla sina gäster :-)



Jag och tre av mina systrar skulle åka och hälsa på min fjärde syster som bor i Mellerud,  lördagen den 10:e, vad händer då  ...... jo kvällen innan åker jag på magsjuka!!!
Vi får skjuta upp besöket , så typiskt, vet inte när jag hade magsjuka sist, det är i alla fall en herrans massa år sedan..

Lördagskvällen blev det att titta på finalen i mello, med blåbärssoppa och rostat bröd som tilltugg.
Hade ingen jättefavorit men Hansi höll på Mendez, Hugo på Viktor o Samir (han ändrade sig precis innan programmet satte igång), jag trodde Benjamin skulle vinna och det gjorde han, helt okej låt.

Så var det dags att göra sig fin i håret, var ett tag sedan jag var hos frissan men mitt hår växer inte så fort men det är skönt att få en uppfräschning.


Studiedag hade vi denna månad, vi var på hotell Elvas. Dagen handlade om vår värdegrund, många givande diskussioner blev det men jag var trött i huvudet efter dagens slut.

En lördag fick vi lite spontanbesök av tre killar, Martin, Hugo och Axel :-)









Klockan skulle ställas om denna helg, önskade faktiskt de kunde ta bort det här med sommartid.















Finns inte så mycket mer att berätta just nu så jag avlutar med att hoppas att ni får en riktig mysig                                          och trevlig påskhelg.

GLAD PÅSK!







Inga kommentarer: