måndag 6 december 2010

Hansi fyller år!










I fredags firade vi Hansi med lite mat och tårta. Lite kul var det att lura honom för han visste inte att det skulle bli några gäster mer än eventuellt Jonas. Men gäster blev det, Jennie och Hugo kom först efter en timma ungefär dök Martin upp och strax därefter Peter och Jonas :-) Härligt att få ge en härlig födelsedag till en ännu härligare person :-)



Lördag och söndag slappa vi ganska mycket och kollade på lite film. Ja lite nytta gjorde jag väl men så lite som möjligt för jag har inte känt mig så bra de sista dagarna. Tog några vinterbilder från mitt fönster. Skönt att det inte är lika kallt nu.

Har haft ont lite fram och tillbaka under ca 1½ månad och känt en hårt knöl i magen på vänster sida. Idag gick jag till vårdcentralen innan jobbet, Hansi var med och stötta mig. Läkaren satte mig på utredning han kunde inte säga var det var, proverna jag lämnade såg ok ut, jag ska lämna in några fler om ett par dagar och om ett par veckor ska jag bli undersökt med ultraljud. Det är ju jättebra att det gör en ordentlig utredning men det är psykologiskt jobbigt att gå och vänta. Det är lätt att tänka det värsta eftersom jag varit med om det förut :-(
Ett stort tack till Hansi som var med mig in hos läkaren, det kändes tryggt.

1 kommentar:

Hansi sa...

Tack för tårtan och presenterna :-)