onsdag 1 december 2010

Helgen som var


Jag bakade lussekatter på lördagen, härligt med nybakat :-) det fick bli både med och utan saffran.
På söndagen var vi ute och skulle handla presenter och skor men jag gav upp det var alldeles för mycket folk i affärerna. Adventsfika blev det när vi kom hem.
Sedan var det arbetsvecka igen, föreläsning i utomhuspedagogik på tisdagen och datakurs på onsdagen.
Hansi var så gullig och hämtade mig från föreläsningen och körde mig till Flatåsskolan morgonen efter.
Det var hans födelsedag då och han fick present på morgonen men tårtan sparar vi till på fredag.
Idag blev vi utskällda på jobbet för att vi var uti en 45 minuter i -7,5 grad och vindstilla det ser inte jag som någon fara men det finns visst delade meningar om det. Är det inte det ena så är det det andra, suck.

2 kommentarer:

Hansi sa...

Tack för presenterna :-)

Madde Rettrup sa...

Blev ni utskällda för att ni var ute på vintern?!?
Här är vi ute med barnen när det är -15, och hittills har ingen gnällt.
Man ser ju på barnen om det fungerar eller inte!