tisdag 28 december 2010

Julen










Så har även julhelgen i all hast passerat.
Julafton var vi hos mamma på fm. åt god lutfisk och tittade på Kalle Anka och hans vänner. Sedan följde hon med mig hem och vi åt av julbordets alla gobitar :-)
Jonas, Jennie & Hugo dök upp på kvällskvisten.
Hugo fick tyvärr fira julafton utan sin pappa, han låg hemma i magsjuka :-(
Jennie & Hugo sov över två nätter hos mig verkligen ett trevligt inslag i julhelgen.

Juldagen firade vi i Mölndal hos min syster och hennes sambo, 22 personer var vi!
Mycket god mat och dryck serverades. Jultomten kom med paket till barnens glädje.
Sedan hade vi paketleken, vi var kanske lite för många men det gick ganska bra ändå.

Nu har jag jobbat ett par dagar, det har varit lugnt inte så många barn.
Sitter i soffan just nu och är väldigt trött hoppas jag inte blir dålig nu bara, jag ska ju vara ledig fram till den tionde januari.
Det är väl det i magen som tar musten ur mig. Nu har jag äntligen fått tid till datortomografi, det blir den sjuttonde januari. Suck, lite lång tid att vänta :-(

2 kommentarer:

Mats Larspers / FOTO Inspiration sa...

God fortsättning och gott nytt år!
/Mats

Hansi sa...

Kul att tomten kom :-)