torsdag 19 maj 2011

Full rulle






Här har verkligen varit fullt med bilar och människor utanför , Göteborgsvarvet var ju denna helg! Vi såg på det hela från fönstret men var inte och titta på själva varvet, vi hade andra planer. Fotona gör inte det hela rättvisa, svårt att få med all rusch på bild.

Det var 1-års kalas för lilla Ludvig på lördagen och det firades hos Ann-Sofie min syster som är farmor till honom. God mat, dryck och tårta serverades. Det blev en mycket trevlig kväll men jag var bra trött till slut, även dagen efter.

Jag och Hansi gjorde en tur ut till stugan vi hyrt i sommar, han måste kolla så internet fungerade även där ifall han måste jobba. Vilken tur det fanns täckning som tur var, sommaren räddad!!!!! Härligt lugnt och fridfullt var det, inget folk fanns i stugorna, jag passa på att dra in lantluften ordentligt och bara lyssna till naturens ljud, så skönt det ska bli att tillbringa ett par veckor där, det ser jag verkligen fram emot :-)

Jag har mer saker att se fram emot i juli ska vi upp till Dalarna ett par dagar, bokat och klart om inget oförutsett händer men det får vi inte hoppas. Tänk att jag äntligen få se min älskade Hobbe igen, det är bara 1 ½ år sedan sist, undrar om han kommer ihåg sin matte? Herre gu vad jag saknar den lilla vildbasen!

3 kommentarer:

Hansi sa...

Jag får sitta i ekan och "surfa" =)

Anette sa...

Ja där lär det bli "ro" fyllt, haha

Hansi sa...

Nu var du fyndig =)