torsdag 2 juni 2011

4:e behandlingen!




Har haft sådan baklust nu veckan innan behandlingen, har använt lusten till att baka till Hugos kalas som komma ska. Det blev hallongrottor, skrynklor och kolakakor (de glömde jag fotografera), det kanske blir något mer senare om andan faller på igen :-)

Till mors dag bakade jag en jordgubbstårta som jag tog med upp till mamma. Två av mina systrar kom också dit, Hansi, Jonas, Hugo och Jennie var med.
Vi hade köpt blommor till mammas balkong så nu är där jättefint.
Själv fick jag en spann med mycket saker i som jag tycker om av mina barn. De hade verkligen tänkt efter vad deras mamma gillar, badsalt, badsvamp och fotpeeling till det härliga badet, vitt vin, goa teer och iskubsform! Tack mina underbara fantastiska och gulliga barn. Älskar er <3

Nu är 4:e behandlingen avklarad, bara två kvar!!!!
De tog bort sista påsen helt så jag slapp allergireaktion denna gång, klarar mig tydligen utan den och får lite starkare av den första istället. Tack vare detta så blev jag klar en timma tidigare vilket var härligt.

Så börjar eländet igen med sömnsvårigheter, fick väl bara ett par timmars sömn den första natten. Mellan 2.45-5.30 satt jag uppe och kolla tv, Magnum b.la en gammal deckarserie från 80-talet men ändå kul att se, kallas nostalgi :-) Det är tack vare cortisonet jag får svårt att sova, även under dagen blir det svårt att sova fast jag är trött. Nu börjar även den förbaskade metallsmaken och ledvärken sätt igång, bara att stå en vecka så börjar det bli bättre igen.

1 kommentar:

Hansi sa...

Tårtan och kakorna var smarriga :-P