måndag 27 juni 2011

Midsommar mm!




Nu är även midsommarhelgen över och många börjar sina semestrar.
Jag firade en väldigt trevlig midsommar hos min syster Ann-Sofie.
Vi åt gott även om metallsmaken i munnen förstörde mycket så fanns det en del "gobitar" att njuta av.
Trevligt sällskap var det framförallt och till och med lite lekar ute i trädgården.
Vädret var väl si så där, ingen värme men heller inget regn, maten fick vi dock förtära inne för det blåste så mycket.

På söndagen firade vi Hugos 1-års dag :-)
Mycket folk men det var en härlig dag med många skratt tillsammans med Hugo.
Det var underbart att se när han skulle äta sin första tårtbit här i livet och med egen sked. Han njöt till fullo och den sysselsatte honom en lång tid, bären på tårtan var det godaste.
Ballongerna var också en höjdpunkt och en massa fina presenter fick han.

Idag är jag helt slut efter helgens festande så jag ska bara ta det lugnt.
Inga större planer för veckan mer än att jag ska träffa mina vänner och kollegor på onsdag :-)

1 kommentar:

Hansi sa...

Vilken spjuver =)