måndag 13 juni 2011

Bra veckan!




I helgen var vi på kalas, det var min yngsta systers ena dotter som fyllde 14 år.
Soligt och fint var det som tur var eftersom de bor i hus med stor trädgård så kan man utnyttja den till fullo. Födelsedagsbarnet verkade nöjd med sina presenter och sin dag.

Nu börjar min bra vecka som jag kallar den, det är nu jag mår som bäst, bättre och bättre för var dag tills nästa behandling sker.
Det blir fullt upp, det är så mycket jag vill hinna med.
Idag ska jag upp till förskolan på avslutningsfest, igår och nu på förmiddagen har jag målat på ett lakan som ska vara till Hugos kalas, jag ska in till stan och handla presenter, ska till perukmakeriet, fika med en kompis, ut med jobbet och äta, ta mellanvärdesprov, ska fixa en hemlighet, baka om det finns tid och får jag tråkigt har jag alltid mina pärlor, broderi och läsning. Så ni som undrar om jag har tråkigt när jag är hemma själv och är sjukskriven behöver inte undra längre, jag har alltid något att sysselsätta mig med, ska hinna med vardagliga ting också och vila. Så denna veckan kommer väl gå rasande fort och jag njuter av varenda sekund jag mår någorlunda bra :-)

Inga kommentarer: