onsdag 22 juni 2011

5:e behandlingen

Kort halsband med hängen gjort av muranopärlor, bergkristall och glaspärlor. Armband i glaspärlor och begrkristall allt i rosa och glasfärg.(SÅLT)
Kort halsband i grått och armband med sötvattenspärlor och silverfärgade metallpärlor.
Kort halsband med röda sötvattenspärlor och silverfärgade metallpärlor.
Vitt kort dubbelt halsband och armband med sötvattenspärlor.
Längre halsband med silverfärgad kedja och gröna snäckskal och små grön/svarta pärlor. Armband i gröna snäckskal. (SÅLT)




Så var näst sista behandlingen avklarat och allt gick jättebra men jag är så trött nu, har somnat vid datorn ett antal gånger :-)

Innan nästa behandling ska jag in på skiktröntgen, då får jag dricka en "go" drink innan....usch nä så värst god är den inte tyvärr. Sedan är det en massa blodprover som ska tas. Den 11/7 läggs jag in för undersökning i narkos och dagen efter om jag inte kan få den samma dag som undersökningen (hoppas, hoppas) tar jag den sista cytostatikabehandlingen och så är det bara att vänta och se vad de kommer fram till.

Lägger ut lite fler halsband som jag det kommer säkert några till sedan.

Inga kommentarer: