fredag 17 juni 2011

Halsband!




Många järn i elden har jag denna veckan och det känns i kroppen och i knölen som har värkt en hel del. Ska ju hinna allt tror jag när jag mår som bäst.
Tyvärr fick jag avstå från att gå ut med arbetskompisarna, kroppen sa ifrån och då är det bara vila som gäller.

Några halsband har jag gjort, håller på att göra åt mina sista pärlor sedan är det slut på halsbandstillverkningen. Ser ni något ni vill ha är det bara att säga till :-) Det kommer fler längre fram. (Obs! Det gråa i mitten är sålt :-)

Jag har fått fortsatt sjukskrivning till den sista augusti sedan hoppas jag att jag är tillbaka på jobbet.

6 kommentarer:

Madde Rettrup sa...

Hej kära faster!
Vad skönt att du mås så pass bra att du orkar göra en massa saker :) Då kan jag sluta oroa mig för att du ligger och mår jättedåligt!

Jag vill ha halsbandet i mitten!
Ring mig hem el på mobilen så vi kan komma överens.

Kramisar Madde

Anette sa...

Hej brorsdotter!

Jag vill göra en massa saker så du behöver inte vara orolig för mig, jag är positivt inställt, det ska till mer för att knäcka mig. Har aldrig tråkigt det finns massor att göra. Det är bara att lyssna på vad kroppen klarar av, sedan får jag vila :-)

Kul att du gillade halsbandet :-)

Kramar

Mats på FOTO Inspiration sa...

Kul att se att du har börjat tillverkningen igen. Men ska du verkligen lägga ner den? Det tycks ju gå toppenbra!

Anette sa...

Javisst är det kul Mats men min kundkrets är ganska mättad och tyvärr är det för dyrt att hålla på med bara för att det är roligt. Det blir tillslut en massa halsband som bara ligger. Det är ändå kul att det finns några kvar som fortfarande är intresserade därför gör jag ett sista ryck med de sista pärlorna.

Hansi sa...

Så fina de blev =)

Anette sa...

Tack Hansi <3