lördag 27 maj 2017

Upp till 75%


Lördagen den 20/5: Dags att ge sig ut för att köpa presenter. Det blev ett par köp till slut men vad det blev avslöjar jag inte här, födelsedagsbarnen kanske läser min blogg! 
Ska fira Clara och Hannas 20-års födelsedagar på lördag.

Söndagen den 21/5: Vi promenerade ner till Slottskogen för att se barnbarnen springa Lilla Göteborgsvarvet, så rediga killar :-)
Härligt väder, efteråt promenerade vi hem till Peter och tog en fika där :-)






Måndagen den 22/5: På jobbet firade vi kollegan Ida som ska gifta sig på lördag. 
Underbart med bröllop, önskar de unga tu all lycka till :-)
Första dagen jag jobbade 75% och det kändes i kroppen vill jag lova, benen kändes som bly när jag gick hemåt. 
Väl hemma var det bara att vila. kroppen värkte en hel del. 




Tisdagen den 23/5: Idag var jag inte lika trött efter jobbet men ser ändå till att ta det lugnt och vilar när jag kommer hem, blev endast att sätta på en maskin tvätt.

Onsdagen 24/5: Studiedag, planering på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen, på chefen inrådan var jag bara med på förmiddagen. 
Första gången efter cellgifterna jag försökte måla mina fransar, de börjar växa ut nu :-)
Nu går jag på en långledig helg, 4 dagar, ska bli skönt :-)



Torsdagen den 25/5: Vi tog en lugn morgon sedan åkte vi iväg och köpte lite växter till balkongen.
Väl hemma igen planterade jag ut växterna i balkonglådorna, det börjar arta sig där ute nu :-)


 Efter vi städat i lägenheten prövade jag min födelsedagspresent, mixern.
Gjorde bärsmoothies som vi njöt av ute på balkongen i solskenet, så gott :-) 




Fredagen den 26/5: Fantastiskt fint väder så vi tog en tur till Smögen.
Vi började med att njuta av en räksmörgås och en kopp kaffe på Smögenbryggan
Sedan promenerade vi runt ett tag i det vackra vädret och den underbara miljön som finns där, det fläktade skönt emellanåt.
Efter turen åkte vi och hämtade min son och vi åkte hem och åt middag och umgicks  och han hade lite frågesport  för oss:-)





Önskar en fantastisk god helg i det underbara vädret!

 



Inga kommentarer: