söndag 25 oktober 2009

Ändra klockan




Vaknade denna morgon efter en natts halvdan sömn. Efter ett tag fick jag sms från Mats som skrev och påminde mig om klockan. Det var tur det för den hade jag alldeles glömt av, det var ju dags att ändra sommartiden!!!
Det ser ut att bli ännu en regnig dag, så jag håller mig inne och donar lite, fast ärligt talat så blir det mest att lata sig jag känner mig så trött.
Jag ska i alla fall klura ut vad jag ska bjuda mina vänner på när de kommer hit på fredag, vi ska se idol tillsammans. Det blir ingen middag utan lite småplock, får se vad jag klurar ut.
Har gjort tre halsband igår, två på beställning och det tredje är till min frisörska, ska till henne på tisdag och bli fin hoppas jag :-)
Imorgon är det studiedag på jobbet, vi ska vara på huset vilket känns bra.
Lägger ut ett par bilder på denna gråa höstdag, de är tagna från mitt köksfönster och så ett på halsbandet som är till frissan!

3 kommentarer:

Eira sa...

Det kommer Marie att bli glad över.
Dyster dag idag, bara regn.

Madelene R sa...

Hej Faster!
Har du gjort om din sida? Jättefin!!!
Kramisar Madde

Mats sa...

Känner igen mig i bilderna. Tror att jag har vatt där nån gång.