måndag 19 oktober 2009

Måndag


Så var måndagens jobb avklarat, jag var tidig idag. Sov väldigt illa inatt, jag gör ofta det när jag ska börja tidigt.
Gick förbi frissan på hemvägen och beställde tid till nästa vecka. Vad hade hon där då om inte en liten hundvalp, en dvärgpudel, så söt den var. Apropå hundar, en blev stulen här utanför ICA -affären igår kväll, jag kan tänka mig vad dåligt hundens ägare måste må. Bind aldrig din hund utanför affären om den inte har tillsyn, man vet aldrig vad som händer.
Jonas var hemma idag han överraskade med att ha diskat hela disken efter gårdagens middag, gulli dig Jonas!
Nu har jag beställt lite pärlor har ett par nya halsbandsbeställningar. Jag har även betalat in Tysklandsresan som börjar närma sig, bara en månad kvar!!!!!!
Mats har fått igång internet riktigt kul att kunna chatta med honom igen :-)

Inga kommentarer: