lördag 31 oktober 2009

Fredagskväll






Å vilken trevlig kväll jag hade med mina gäster Susanne och Ann W. Vi drack och åt gott (hoppas jag), de såg ut som de gillade det. Vi såg på idol, kul att göra när man är fler. Kvällen gick så himla fort bara det är ju så när man har trevligt. Fina blommor fick jag av mina gäster och Susanne hade släpat med sig pumpan vi gjorde på förskolan (7 kg vägde den). Jag fick även en fin halsduk av Susanne den invigde jag idag när jag och mamma gick till kyrkogården för att smycka graven. Sedan var jag hemma hos Peter och Jonas och hjälpte dem med ett par tavlor och hämtade några skivor som hade råkat komma dit. Jonas och Peter kommer hit ikväll och tittar på körslaget, hoppas jag inte somnar bara, fick ju lite för lite sömn inatt.

1 kommentar:

Eira sa...

Vad trevligt ni hade det igår kväll. Fick höra utav grannen att det var mycket gott att äta.