måndag 14 mars 2011

Yes!!!

Så har äntligen kallelsen dykt upp i brevlådan efter 10 dagars väntan.
På torsdag ska jag till Sahlgrenska för ultraljudsbiopsi klockan 8 på morgonen. Det står även inläggning under dagen vad de nu menas med det????? Får nog slå en pling dit imorgon så jag får en förklaring.
Det ska bli skönt att det äntligen ska bli någon rätsida på det hela, är evinnerligt trött på den här ailien och värken och oron den för med sig.

Igår var jag på kalas och firade Hanna ett av mina syskonbarn, hon blir 14 år den 25 mars. Vi åt gott och det är alltid upplyftande att få träffa sina nära och kära. Många som fyller år nu i mars och april, hoppas man kommer ihåg dem bara.

Återkommer på bloggen när jag vet mer om vad som händer mig.

4 kommentarer:

Madde Rettrup sa...

appropå födelsedagar:
din bror råkar visst fylla jämt den 24 :)

Anette sa...

Jag vet Madde bad just om hans adress på FB.

Anonym sa...

Härligt, Anette! Äntligen kommer du under vård!
Kram!
Marjatta

Anette sa...

Ja det är skönt, väntan har varit lång alldeles för lång men nu börjar jag se en ljusning :-) Tack för era gulliga kommentarer. Kram